2016 Sudah

Posted by mizzura on Friday, January 1, 2016.
1 Comment

Ya!

Tak perlu nak gosok mata tanda tak percaya. 2016 tiba sudah. Tanda usia kita sudah meningkat satu tahun lagi. Eh, bumi kita juga. Mudah-mudahan dipanjangkan umur ibu bapa kita untuk kami berbakti dan juga umur kita untuk kita lunaskan bakti terhadap mereka.

Dah 3 series ni, tak perlu bersusah payah nak meraikan sebab penat tadi kerja. Tengok jela dari rumah. 1 minit je pun bunga api tu, then keadaan kembali seperti biasa balik sebab nak tidur kut malam-malam ni.haha.

Oke.Esok pagi-pagi kita mulakan apa yang kita dah boh dalam wishlist 2016 ye. Kipidap!