2016 Sudah

Ya!

Tak perlu nak gosok mata tanda tak percaya. 2016 tiba sudah. Tanda usia kita sudah meningkat satu tahun lagi. Eh, bumi kita juga. Mudah-mudahan dipanjangkan umur ibu bapa kita untuk kami berbakti dan juga umur kita untuk kita lunaskan bakti terhadap mereka.

Dah 3 series ni, tak perlu bersusah payah nak meraikan sebab penat tadi kerja. Tengok jela dari rumah. 1 minit je pun bunga api tu, then keadaan kembali seperti biasa balik sebab nak tidur kut malam-malam ni.haha.

Oke.Esok pagi-pagi kita mulakan apa yang kita dah boh dalam wishlist 2016 ye. Kipidap!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

Featured Slider