Jari ku gatal

Posted by mizzura on Tuesday, May 21, 2013.

Haha, entry ini buat scam jer, sebab jari tetiba gatal nak menaip di blog ni tanpa arah tujuan mahupun hasrat terpendam. Macam dah tak hujud jer kan.

Oke, satgi nak breakfast mee sup yang ditapau dari rumah dan meneruskan kerja ofis dengan gigih seperti biasa.

Almaklumlah Jumaat cuti jadi satu hari punya kerja dibahagi sama rata selama 3 hari.. (erh sehari lagi?). Sehari lagi kan Monday Blues so yang tu tak bole amik kira.. Yuk!


.:: Bukan gatal sebab dakwat ini ::.

No Responses to Jari ku gatal

Leave a Reply