Bandoeng sekali lagi...

Posted by mizzura on Thursday, January 10, 2013. Filed under:

Selamat siang bapak-bapak & ibuk-ibuk...

Yang benarnya gwe baru aja pulang dari kota kembang aka Bandung  (ejaan dahulunya dikenali sebagai Bandoeng...) tanggal 6 Jan, (Ahad lepas) baru aja landing Melesia sih..

Yang benarnya..ini memang bukan perancangannya gwe...ayuh deh...nanti kuceritain detailnya..

Kalo ngak sabar, langsung dibaca entry Bandung gwe yang lama sihh.... (Entry Bandung 2009)
 


Gedung Sate. Dinamakan sempena bucu hujung paling atas ada bentuk macam sate. Kamera tablet Samsung ni tak clear plak snap gambar bucunya, lagipun snap dalam mpv jerk..so leceh nak focus. Ya udah deh..gwe bz rite now !

5 Responses to Bandoeng sekali lagi...

  1. norinaomar(Chekgu Noi)

    bikin apa di sana buk Jura? Kiriman ole ole bisa enggak? =)

  2. mizzura

    bisa dong...! gampang aja... :-)

    (erk jangan salah faham wording tu eh..maksud yang baik2)

  3. CaDLyNN

    jeng jeng jeng..kite tunggu bile sambungannye..
    muahahahaha

  4. mizzura

    Terima kasih menunggu...kiki...

  5. Wanieys a.k.a IbuQalief

    gedung sate tu tpt buat sate ke haha..maklumla xpenah sampai

Leave a Reply