Bandoeng sekali lagi...

Selamat siang bapak-bapak & ibuk-ibuk...

Yang benarnya gwe baru aja pulang dari kota kembang aka Bandung  (ejaan dahulunya dikenali sebagai Bandoeng...) tanggal 6 Jan, (Ahad lepas) baru aja landing Melesia sih..

Yang benarnya..ini memang bukan perancangannya gwe...ayuh deh...nanti kuceritain detailnya..

Kalo ngak sabar, langsung dibaca entry Bandung gwe yang lama sihh.... (Entry Bandung 2009)
 


Gedung Sate. Dinamakan sempena bucu hujung paling atas ada bentuk macam sate. Kamera tablet Samsung ni tak clear plak snap gambar bucunya, lagipun snap dalam mpv jerk..so leceh nak focus. Ya udah deh..gwe bz rite now !

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 comments:

  1. bikin apa di sana buk Jura? Kiriman ole ole bisa enggak? =)

    ReplyDelete
  2. bisa dong...! gampang aja... :-)

    (erk jangan salah faham wording tu eh..maksud yang baik2)

    ReplyDelete
  3. jeng jeng jeng..kite tunggu bile sambungannye..
    muahahahaha

    ReplyDelete
  4. Terima kasih menunggu...kiki...

    ReplyDelete
  5. gedung sate tu tpt buat sate ke haha..maklumla xpenah sampai

    ReplyDelete

Featured Slider