Wordless Wednesday |Salam Nuzul Quran untuk pekerja Selangor - Dari pekerja Kolumpo yang cemburu|

Posted by mizzura on Wednesday, August 17, 2011. Filed under: ,


7 Responses to Wordless Wednesday |Salam Nuzul Quran untuk pekerja Selangor - Dari pekerja Kolumpo yang cemburu|

  1. sya

    aku memang jeles giler semalam dgn husben aku...tp pagi nie ttba sakit perempuan datg thp golek2 maka aku pon MC...jadi dh xjeles hahaha...blh cenggitu

  2. ika~~

    jeles juge..kl ni ape yg dia cuti ntah!
    dh la awl ramadhan pon xct!

  3. ~ NANA ~

    hehe sian...yeayyy terengganu cuti jugak hr ni :)

  4. bunbun

    hahaha kl tak cuti ke?owh oke. nanti nak cari keje kat selangor je la. thnx for the tips hahahaha

  5. Nur Hawa Mohd Zin

    melaka dah amik cuti Awal Ramadhan jadi bila Nuzul Quran ni selangor cuti kira cam adil la :)

    tapi orang kerja KL yang duduk selangor mmg rugi..kecian mereka :)

  6. gedek!

    uncle pon bekerja sepatotnya... tapi sebab anak2 semua cuti... uncle pon 'tercuti' sekali....

    lalala

  7. cadlynn

    ahahaa...oi oi...sian die..amacam keje smlm? mesti aman jalan raya kan? hahaha


    uncle gedek tercuti kat ikea kan kan? hahahaha

Leave a Reply