MIDDLE OF THE ROAD - SOLEY SOLEY 1971

Posted by mizzura on Sunday, April 17, 2011. Filed under:

Kata kunci untuk lagu ni: 
Yang Usop Wilcha dengan Abu Hurairah dok nyanyi waktu makan maggi kat rumah Husin dalam cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah :-) Enjoy ya..!






Just a little bit lonely
just a little bit sad
I was feeling so empty
until you came back
until you came back
until you came back.
Oh
Soley
Soley
Soley
Soley
Soley
Soley
Oh
Soley
Soley
Soley
ley
Soley
Soley
Soley
ley
Soley
Soley.
Just a little bit closer
can you lay by my side
can we get it together
lazing in the sand
lazing in the sand
lazing in the sand.
Oh
Soley
Soley...



[ From: http://www.elyrics.net/read/m/middle-of-the-road-lyrics/soley-soley-lyrics.html ]
Pics Source

8 Responses to MIDDLE OF THE ROAD - SOLEY SOLEY 1971

  1. Nur Hawa Mohd Zin

    heheheh...lagu ni dah lama wujud..tapi sebab kan HKLBR ni terus meletop..kat ofis pun sume dok pakat nyanyi lagu ni

  2. Nadzirah

    sangat suke !~ tehee :)

    jom ke belog : CIK DIREKTOR

  3. Tihara

    dlm fb pun kecoh dgn lagu ni..
    ingatkan ape la..nice :)

  4. akuzle

    aper maksud soley2 eh?

  5. gedek!

    Lag ni bukan la lagu comedy...

    Tapi sebab cerita HKLBK tu uncle anggap lagu tu macam lagu kelakar la pulak!

  6. ~Fara~

    suke jugak.. tp ape maksud soley2 tu ek??

  7. CaDLyNN

    wowowow...lagu femes masuk kisahnyela :)

  8. mizzura

    hahhahaa..kelakar kan..lagu ni entah2 pasal sedih ker..tapi dalam kak limah jadi kelakor...kuikuikui..

    soley-soley tu kalo google translate maksudnye semata-mata..tapi entah la...bahaya jugak ek..kot maksud bukan2...ooopsss...

Leave a Reply