Sekali je kot rasa telur dia..

Aku memang tak pernah rasa.
Yang kuning-kuning tu telur dia.
Yang putih isi..ala-ala isi ketam.



Semua telur-telur tu
beserta isi, telah habis di keluarkan 
dari badan dia..


Teka siapa dia?


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
e-ekz..
break mengejut
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Pandangan bawah.


Perumpamaan
" Asyik berkepit macam....."


DIA!


Nasi tambah: First time try rasa macam entahla..pening-pening.ke perasaan jer kot. Tapi orang cakap tak leh banyak-banyak, nanti boleh mabuk. Ada yang kata beracun, ada yang kata tak halal pasal ada ciri-ciri 2 alam. Bila aku cek tenet..rupanya-rupanya ada yang siap buat belangkas masak kicap, asam pedas bagai?! Tapi aku sekali je la kot rasa telur belangkas ni. Tak mau lagi dah. Terima Kasih.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

17 comments:

  1. akk pn sekali je rasa masa sekolah
    kebangsaan dulu sbb kg dekat tg.karang, mmg byk
    benda ni..pn takmo dah rasa lg sekali..
    tak best pun..

    ReplyDelete
  2. hehe ada org buat masak lemak siap :)

    ReplyDelete
  3. ingatkan telor ikan salmon ke.ehehe.

    ReplyDelete
  4. Erk..Mcm taknak je cuba...

    ReplyDelete
  5. errrrr..sedap ke? pernah org ajak makan. tapi tak pernah teringin lak. pasal tengok rupa dia. scary! haha

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    ReplyDelete
  6. kak tiha:
    hehe..ye tak best pun..

    riri yoorin:
    betul2 dengar cite ada gak org wat masak lemak...*kembang dah tekak ni*

    ika: telur ikan salmon lagi sedap.. :-)

    ReplyDelete
  7. lin:
    kena cuba..nanti nak masuk fear factor..

    kasut pink:
    cuba jugak..secubit jer..hehe

    jijy:
    yup...rupa macam predator...serrammm yew...

    ReplyDelete
  8. tak pernah try.. kalo org offer pun, rasanya takkan makan.. mcm predator kan.... hehehhe

    ReplyDelete
  9. isi die nie org xmkn..telur je..isi die tu yg wat org pening2..apsal la ko pgi mkn dgn isi2 die..huhuh

    ReplyDelete
  10. dulu kecik2 penah makan.. telur je....dah xingt ape rase dy

    ReplyDelete

Featured Slider