Sekali je kot rasa telur dia..

Posted by mizzura on Thursday, March 17, 2011. Filed under:

Aku memang tak pernah rasa.
Yang kuning-kuning tu telur dia.
Yang putih isi..ala-ala isi ketam.



Semua telur-telur tu
beserta isi, telah habis di keluarkan 
dari badan dia..


Teka siapa dia?


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
e-ekz..
break mengejut
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Pandangan bawah.


Perumpamaan
" Asyik berkepit macam....."


DIA!


Nasi tambah: First time try rasa macam entahla..pening-pening.ke perasaan jer kot. Tapi orang cakap tak leh banyak-banyak, nanti boleh mabuk. Ada yang kata beracun, ada yang kata tak halal pasal ada ciri-ciri 2 alam. Bila aku cek tenet..rupanya-rupanya ada yang siap buat belangkas masak kicap, asam pedas bagai?! Tapi aku sekali je la kot rasa telur belangkas ni. Tak mau lagi dah. Terima Kasih.

15 Responses to Sekali je kot rasa telur dia..

  1. Tihara

    akk pn sekali je rasa masa sekolah
    kebangsaan dulu sbb kg dekat tg.karang, mmg byk
    benda ni..pn takmo dah rasa lg sekali..
    tak best pun..

  2. Riri Yoorin

    hehe ada org buat masak lemak siap :)

  3. ika~~

    ingatkan telor ikan salmon ke.ehehe.

  4. CaDLyNN

    belangkas? takmo cube :p

  5. ♥♥ Kasut Pink ♥♥

    Erk..Mcm taknak je cuba...

  6. Jiji-Fify

    errrrr..sedap ke? pernah org ajak makan. tapi tak pernah teringin lak. pasal tengok rupa dia. scary! haha

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

  7. mizzura

    kak tiha:
    hehe..ye tak best pun..

    riri yoorin:
    betul2 dengar cite ada gak org wat masak lemak...*kembang dah tekak ni*

    ika: telur ikan salmon lagi sedap.. :-)

  8. mizzura

    lin:
    kena cuba..nanti nak masuk fear factor..

    kasut pink:
    cuba jugak..secubit jer..hehe

    jijy:
    yup...rupa macam predator...serrammm yew...

  9. kakyong

    tak pernah try.. kalo org offer pun, rasanya takkan makan.. mcm predator kan.... hehehhe

  10. Anonymous

    isi die nie org xmkn..telur je..isi die tu yg wat org pening2..apsal la ko pgi mkn dgn isi2 die..huhuh

  11. Anonymous

    dulu kecik2 penah makan.. telur je....dah xingt ape rase dy

  12. chenlina

    chicago bulls jerseys
    nike air max pas cher
    true religion sale
    louis vuitton
    michael kors outlet
    tommy hilfiger outlet
    ray ban sunglasses
    new york knicks jerseys
    coach outlet
    christian louboutin sale
    chenlina20170114

  13. Unknown

    detroit lions jerseys
    michael kors handbags sale
    lebron james shoes
    dolce and gabbana
    michael kors handbags outlet
    ed hardy uk
    adidas nmd
    mont blanc pens
    asics shoes
    nike air force 1

  14. shengda xu

    pandora charms sale clearance
    coach factory outlet
    cheap oakley sunglasses
    michael kors outlet online
    mbt
    longchamp bags
    yeezy boost
    adidas nmd r1
    nike tn pas cher
    louis vuitton factory outlet
    xushengda0317

  15. aaa kitty20101122

    kobe shoes
    adidas tubular shadow
    yeezy boost 350 v2
    yeezy boost 350 v2
    air max 2016
    longchamp
    timberland shoes
    adidas nmd
    atlanta falcons jersey
    michael kors outlet store

Leave a Reply