Pergi masjid dapat air kotak & mihun.

Posted by mizzura on Tuesday, February 15, 2011.

Mengimbas kenangan kanak-kanak di hari maulidur rasul. (Aku selalu sebut maulud nabi je dulu). Disebabkan rumah time tu dengan masjid alahai 100m jaraknya. Memang takde peluang nak mengelak, pagi-pagi dah kena kejut suh pergi masjid.

Kecik-kecik tau apa. Yang tau pergi masjid dengar ceramah ustaz, tengok persembahan sikit, beratur dapat air kotak & mihun. Yeay! Best gila..! Ulangan ye, time ni budak-budak. Apalah sangat mihun tu & air kotak kan.hehe.

Aku tak ingat pernah berarak ke tak time kecik-kecik dahulu. Cuma yang pasti, 12 Rabiulawal ialah Hari kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. Marilah kita berselawat ke atas nabi junjungan kita :-)

.::(Lor kasut putih plak..kasut sekolah bata lah tu) ::.

8 Responses to Pergi masjid dapat air kotak & mihun.

  1. CaDLyNN

    weh! blog dah make over siot! dah tak geng sebab dah kale biru..hahaha..salam maulidur rasul ye kawan :)

  2. mizzura

    kekeke..aku de plan lain..header pun dah siap..tetiba aku jumpe nih..ah lagi senang..tinggal upload jer..

  3. ~eZmALiZa~

    waaaaaaaaaaa...........blog kak mizzura da santekkk!!! kaler fav ezma lg..hehehhee..suke2!!

    hehehhee..

    salam maulidur rasul kak... bersama menghayati nya dgn penuh barakah! :D

  4. qyqa

    salam maulidur rasul..
    thanx datang melawat..=)

  5. mizzura

    ezma...eh..eh..nampak sgt dulu bersepah..haha..yg ni sempoi aja...kuikuikui..janji tak byk kerenah oter html sudey..bak ler kek sikit..

  6. mizzura

    qyqa..ehe..sesaja menyinggah..thanks visit.. :-)

  7. Tihara

    hee..cute je pic tu :)..salam maulidur RASUL

  8. Solihin Zubir

    haha.. comey la plak pix tu.. hehehe..
    salam maulidur rasul ye..
    bykkan berselawat.. =)

Leave a Reply