Pergi masjid dapat air kotak & mihun.

Mengimbas kenangan kanak-kanak di hari maulidur rasul. (Aku selalu sebut maulud nabi je dulu). Disebabkan rumah time tu dengan masjid alahai 100m jaraknya. Memang takde peluang nak mengelak, pagi-pagi dah kena kejut suh pergi masjid.

Kecik-kecik tau apa. Yang tau pergi masjid dengar ceramah ustaz, tengok persembahan sikit, beratur dapat air kotak & mihun. Yeay! Best gila..! Ulangan ye, time ni budak-budak. Apalah sangat mihun tu & air kotak kan.hehe.

Aku tak ingat pernah berarak ke tak time kecik-kecik dahulu. Cuma yang pasti, 12 Rabiulawal ialah Hari kelahiran Nabi Muhammad S.A.W. Marilah kita berselawat ke atas nabi junjungan kita :-)

.::(Lor kasut putih plak..kasut sekolah bata lah tu) ::.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 comments:

  1. weh! blog dah make over siot! dah tak geng sebab dah kale biru..hahaha..salam maulidur rasul ye kawan :)

    ReplyDelete
  2. kekeke..aku de plan lain..header pun dah siap..tetiba aku jumpe nih..ah lagi senang..tinggal upload jer..

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaaaa...........blog kak mizzura da santekkk!!! kaler fav ezma lg..hehehhee..suke2!!

    hehehhee..

    salam maulidur rasul kak... bersama menghayati nya dgn penuh barakah! :D

    ReplyDelete
  4. salam maulidur rasul..
    thanx datang melawat..=)

    ReplyDelete
  5. ezma...eh..eh..nampak sgt dulu bersepah..haha..yg ni sempoi aja...kuikuikui..janji tak byk kerenah oter html sudey..bak ler kek sikit..

    ReplyDelete
  6. qyqa..ehe..sesaja menyinggah..thanks visit.. :-)

    ReplyDelete
  7. hee..cute je pic tu :)..salam maulidur RASUL

    ReplyDelete
  8. haha.. comey la plak pix tu.. hehehe..
    salam maulidur rasul ye..
    bykkan berselawat.. =)

    ReplyDelete

Featured Slider