Daku Menidurkan Bayi di Hari Pertunangan.

Posted by mizzura on Sunday, August 1, 2010. Filed under:

Alkisah di pagi Ahad yang hening, datanglah rombongan meminang dari
pihak lelaki bersama dulang-dulang hantaran.

.:: Contest Gubahan Hantaran::.

Maka bapaku memulakan bicara untuk tawar-menawar itu.

.:: No Discount –Nett Price! ::.

Perjanjian telah dipersetujui, maka bakal mertua bersalaman dengan bakal menantu.

.:: Mmmuaah-mmuah mummy ::.


Disebaliknya..


Di suatu tempat berdekatan dapur, seorang bayi perempuan sangat lasak.

.:: Berjaya ditangkap dan diupah dengan susu ::.

Sehingga terpaksa ditidurkan dek tak mahu mengganggu majlis.

.:: Kaki sebelah sangat fit sebab asyik exercise bergoyang ::.


Hasilnya..


Berjaya!

.:: Tidur pun kau ::.


Congratulation to my cousin on her engagement!

.:: Oh love aku tak jadi, spoil plak ::.


M

12 Responses to Daku Menidurkan Bayi di Hari Pertunangan.

  1. khir

    hahaha teringat masa saya tunang dulu...sekarang dah ada anak yang comel dah...ALHAMDULILLAH...

  2. tujuhhariseminggu

    mak aih.... sgt best tgk itu kanak2 tdo... :)

  3. mizzura

    Hi Khir..
    Wah! Tahniah untuk anak yang comel itu..

    Hi Ally..
    mak aih..sgt susah nak tidurkan bayi itu..namun berjaya!

  4. NK

    hahahaha

    akhirnya bayi perempuan itu berjaya diumpan dengan susu, sampai terlentang tidur ha,

  5. NeenaAnuar

    chomel! ;)

  6. NICK IRFAN

    comel la bdk tu tido... hehhe

  7. Teacher Yatee

    oho ingatkn mizzura yg btunang td..

  8. khir

    haha...terima kasih..

  9. mizzura

    Hi NK:
    Penat oo…tarik dia..umpan nutrigen sampai tumpah ke baju. Nasib umpan susu OK.

    Hi Neena:
    Iyer.Dia chomel beserta gigi dua batang nye yg baru tumbuh (*_-)

    Hi Nick Irfan:
    Hehe..tapi kesian pampers die terkelihatan..

  10. mizzura

    Hi Teacher Yatee:
    Hehe.. cousin lah..bukan saya..

    Khir:
    seshama:-D

  11. Tihara

    comey nya..ada gaya keibuan gitew ;)

  12. mizzura

    sis Tihara:
    Hehe..bergaya ker? gaya ibu tiri :-) garang..!

Leave a Reply