Daku Menidurkan Bayi di Hari Pertunangan.

Alkisah di pagi Ahad yang hening, datanglah rombongan meminang dari
pihak lelaki bersama dulang-dulang hantaran.

.:: Contest Gubahan Hantaran::.

Maka bapaku memulakan bicara untuk tawar-menawar itu.

.:: No Discount –Nett Price! ::.

Perjanjian telah dipersetujui, maka bakal mertua bersalaman dengan bakal menantu.

.:: Mmmuaah-mmuah mummy ::.


Disebaliknya..


Di suatu tempat berdekatan dapur, seorang bayi perempuan sangat lasak.

.:: Berjaya ditangkap dan diupah dengan susu ::.

Sehingga terpaksa ditidurkan dek tak mahu mengganggu majlis.

.:: Kaki sebelah sangat fit sebab asyik exercise bergoyang ::.


Hasilnya..


Berjaya!

.:: Tidur pun kau ::.


Congratulation to my cousin on her engagement!

.:: Oh love aku tak jadi, spoil plak ::.


M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 comments:

  1. hahaha teringat masa saya tunang dulu...sekarang dah ada anak yang comel dah...ALHAMDULILLAH...

    ReplyDelete
  2. mak aih.... sgt best tgk itu kanak2 tdo... :)

    ReplyDelete
  3. Hi Khir..
    Wah! Tahniah untuk anak yang comel itu..

    Hi Ally..
    mak aih..sgt susah nak tidurkan bayi itu..namun berjaya!

    ReplyDelete
  4. hahahaha

    akhirnya bayi perempuan itu berjaya diumpan dengan susu, sampai terlentang tidur ha,

    ReplyDelete
  5. comel la bdk tu tido... hehhe

    ReplyDelete
  6. oho ingatkn mizzura yg btunang td..

    ReplyDelete
  7. Hi NK:
    Penat oo…tarik dia..umpan nutrigen sampai tumpah ke baju. Nasib umpan susu OK.

    Hi Neena:
    Iyer.Dia chomel beserta gigi dua batang nye yg baru tumbuh (*_-)

    Hi Nick Irfan:
    Hehe..tapi kesian pampers die terkelihatan..

    ReplyDelete
  8. Hi Teacher Yatee:
    Hehe.. cousin lah..bukan saya..

    Khir:
    seshama:-D

    ReplyDelete
  9. comey nya..ada gaya keibuan gitew ;)

    ReplyDelete
  10. sis Tihara:
    Hehe..bergaya ker? gaya ibu tiri :-) garang..!

    ReplyDelete

Featured Slider